بچه کچایی
 
 
 

بچه کچایی
ارسال شده در دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, - 20:34


سلللللللللللللللللللللام بکس چطورید؟خوبید؟خوشید؟سلامتید؟                   من که عالیییییم توپ توپ توپ از نوع قلقلیش                                         دیروز رفته بودم مهمونی خونه دوست خوبم انا جونم،انقد بهم خوش گذشت.جای همتون خالی.با سنا و انا خیلی بهم حال میده سه تامون عینه سه تا خواهر میمونیم.دیروز واقعا معرکه بود.یه روز تکرار نشدنی.هر چی بگم کم گفتم.وای که چقد با تیکه بچه کچایی حال کردم.هر وقت یادش میوفتم پقی میزنم زیر خنده.امروز داشتم امتحان میدادم،سر جلسه یادم اومد به زور خودمو کنترل کردم که نخندم.یلدا و سنا و انا شده بودیم اقدس و سکینه و امنه.وای که چقد حال داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده maryam